אל תפספסו תכנים חשובים ומעניינים גם בתפריט המשני (ארכיון).

כיצד בכל זאת לחוות אורגזמה נרתיקית עם גבר נימול

אוקי, אז עכשיו שאת מבינה שהפין הנימול מפחית את סיכוייך להגיע לאורגזמה נרתיקית, מה בכל זאת אפשר לעשות? ובכן, מעבר למובן מאליו (ספרי לבן זוגך על האתר שלנו, על הערלה ועל האפשרות לשחזר את ערלתו) אסביר לכן על הדרך האידיאלית, בעיניי, לחוות אורגזמה וגינלית גם עם הגבר הנימול.

לפני שתתחילי, חשוב לדבר על הנושא עם הבן זוג. סביר להניח שבן זוגך ישמח מאוד וירצה לספק אותך ולראותך מגיעה לאורגזמה נרתיקית. אבל חשוב מאוד ששניכם תדעו שאורגזמה נרתיקית לא מגיעה בן לילה. ישנן בחורות שמהר מאוד חוות אורגזמה נרתיקית באופן טבעי, ואחרות לעולם לא. פין נימול, כאמור, מפחית את הסיכויים לאורגזמה נרתיקית משמעותית, אבל אינו בהכרח הסיבה הבלעדית לאי יכולתך לחוותה. לכן חשוב להתחיל עם ראש פתוח, אם תקווה להכי הכי אבל בלי ציפיות. למה? כי לעיתים קרובות תכנונים ורצון עיקש להגיע לאורגזמה ימנעו ממך אותה. אורגזמה נרתיקית מגיעה בכיף, לא בלחץ. אז זכרי, דברי על כך עם הבן זוג. הוא צריך לדעת שאתם הולכים לעשות כמה ניסויים ועליו להיות הכי סובלני וסַבְלָנִי בעולם.

בשלב הראשון, הדרך הטובה ביותר עבורך היא תנוחת הרכיבה. את מעל, הוא תחתייך והמושכות בידייך. בפוזיציה זו, לא רק שהתייבשות הנרתיק הופכת מינימלית מכיוון שהפין עמוק בנרתיק, את מניעה את הקצב. השרירים שלך מתכווצים, האגן לוחץ, דוחף, משחרר. והכל בזמן הנכון ובמהירות שתואמת את רגשותייך וגופך.

להלן שלושת הנעלמים:

1.    אמון במערכת יחסים

בכדי להגיע לכל סוג של אורגזמה, עלייך לסמוך על בן זוגך. ומומלץ ביותר שקודם כל תחווי אורגזמה על ידי גירוי הדגדגן בנוכחותו (בין אם ידני או אוראלי). רק כך תוכלי להיות נינוחה במאת האחוזים בחברתו, ולצדו. אם אינך מרגישה בטוחה, או עם מערכת היחסים והרגשות אינם הדדיים, אורגזמה נרתיקית תהיה הרבה יותר קשה עבורך. חשוב מאד לדבר על הנושא, ולסמוך אחד על השנייה באופן טוטאלי.
2.    סבלנות

בלי לחץ. כמעט בלתי אפשרי להדגיש במילים עד כמה הדבר חשוב. אל תלחיצי את עצמך, ובקשי מבן זוגך לא להלחיץ אותך גם כן עם ציפיות וניסיונות לגרום לך 'לגמור'.
3.    תנוחת 'הרכיבה' והתמסרות מלאה

ואחרון, אך בהחלט לא אחרון בחשיבותו, עלייך להתמסר לגופך. כשאת מעליו, בקשי מבן זוגך לא לזוז. בקשי ממנו לא לאחוז בך או לתפוס באגן שלך בכדי להניע אותך בקצב שלו או כל דבר אחר (כאמור, לא תגיעי לאורגזמה עם הוא יהיה בשליטה). את בשליטה. ארשי לו לאחוז בך בעדינות על מנת להרגיש אותך, אבל בפירוש לא להניע אותך. אם את מגיעה לאורגזמה על ידי גירוי הדגדגן (חשוב מאוד ואף הכרחי) את כבר יודעת מהן התחושות המענגות בגופך. אינסטינקטים ילחשו לך לנוע בקצב הנכון. אקשיבי לתחושות שלך, תנועי בקצב שהנרתיק מבקש ממך. אל תפחדי להאט את הקצב, הרגיעה יכולה לחזק את גירוי הנרתיק וההתרגשות שלך. לחץ מאסיבי יקשה עלייך להגיע לאורגזמה. תני לגוף ולרגש להתחזק עם הזמן. אורגזמות נהדרות באות עם לחץ חוזר, שוב ושוב בקצב אחיד ובמקום הנכון. תני לגוף להנחות אותך! בקשי מבן זוגך לעצום עיניים, ועשי זאת גם את. ארגישי את התחושות המענגות בגופך ותלכי אחריהן.

שימי לב, כשאת רוכבת, את יכולה לשבת 90 או 45 מעלות ביחס לגופו או מה שבניהם. את יכולה גם ממש לשכב מעליו כך שאתם קרובים מאד ומרגישים את נשימותיכם. נסי את כל הזוויות בין לבין. השתמשי בזרועות, שבי גבוה או נמוך יותר, עד שתרגישי בנקודה הזו, התחושה הזו בנרתיק שאומרת לך "כן." שמרי על התנוחה הזו ותנועי בכיוונה. מדי פעם נסי לשנות תנוחה, תרגשי את הנרתיק שלך ותחזרי חזרה לתנוחה האידיאלית עבורך. 45 מעלות היא זווית מצוינת, אבל ברגע שתמצאי את האיזון הנכון עבורך, כל תנוחה תהפוך אופציה. עם הניסיון תוכלי להגיע לאורגזמה נרתיקית אולי גם בתנוחות אחרות כאשר בן זוגך מעלייך. אך זאת בתנאי שינוע באותו האופן שאת כאשר את רוכבת מעליו. – וכאמור, עמוק בנרתיק! עליו לנוע באותו אופן שהיה לו לא היה נימול. אם הדבר קשה עבורו (ייתכן בהחלט), הישארי בתנוחת הרכיבה.

חשוב לזכור שאין חוקיי ברזל. לכולנו טעמים שונים בסקס. זה מה שהופך את הכל לכל כך כיף ובו בזמן לכל כך מבלבל. בסופו של יום, כולנו לומדים על ידי התנסות. אז למה את מחכה? תנסי!

בהצלחה :)
(בנות תשאירו תגובה אם הפוסט עזר לכן או אם יש לכן טיפים או רעיונות משלכן שתרצו לחלוק עימנו באתר).

-    מייסדת האתר.

תגובה 1: